Preskoči na glavni sadržaj

Iced cappuccino













Hello everyone! Where and how are you spending this hot Sunday?
With temperatures which these days go up to 40 degrees Celsius I'm not in the mood to drink a hot Franck chocolate cappuccino and I don't drink coffee. ;) So, this iced cappuccino is a great choice to cool down a bit and its preparation is quick and easy.


Pozdrav svima! Kako i gdje provodite ovu vruću nedjelju?
S temperaturama koje se ovih dana penju do 40 stupnjeva ne pije mi se baš topli franck cappuccino od čokolade, a kavu ne pijem. ;) Tako da je ovaj hladni cappuccino odličan izbor da se malo rashladim , a priprema se jednostavno i brzo.

You'll need:
1 coffe jar
cappuccino of your choice (I use the Franck chocolate cappuccino)
2 or 3 ice cubes
milk

Za pripremu je potrebno:
1 staklenka od kave
cappuccino po izboru (ja koristim franckov od čokolade)
2 ili 3 kocke leda
mlijeko

For decorating you'll need:
whipped cream (you can make it or buy the one in spray)
nesquik chocolate syrup

Za ukrašavanje:
šlag (možete ga napraviti ili kupiti onaj u spreju)
nesquik sirup

Preparation:
1. Put as much milk as you need to fill the glass in which you will pour your cappuccino later in the jar, add ice cubes and 3 tablespoons of cappuccino (you can put more if you want strong flavour).
2. Put the lid on your jar and shake it.
3. Pour your drink in the glass, add whipped cream and syrup and that's it. Now you have a delicious iced cappuccino. :)

Priprema:
1. U staklenku stavite mlijeka koliko vam treba da napunite čašu u koju ćete kasnije preliti cappuccino, dodajte kocke leda i 3 žličice cappuccina (može i više ako želite malo jači okus).
2. Stavite poklopac na vašu staklenku i lijepo sve promućkajte.
3. Prelijte napitak u čašu, dodajte šlag i preljev i to je to. Dobili ste fini hladni cappuccino. :)


It looks so yummy when my mum makes it.




Primjedbe

  1. Evo upravo sam napravila ' iced cappucino ' i moram priznati da je jako pjenast, ali s obzirom da nisam stavljala šećer za moj ukus je malo gorak. Ja bih ga radila tako da bih samo razmutila cappucino s šećerom u malo prokuhane vode i onda sve prelila u staklenku i s mlijekom i ledom sve dobro ' izmučkala ' . Tek toliko da ima tu dozu prokuhanosti te da mi se šećer lijepo rastopi. Inače, ideja ti je super, vjerujem da ću ovo raditi svakodnevno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla bih ja probati i na tvoj način ;) Drago mi je da ti se sviđa :D

      Izbriši
  2. Odlična ideja, ovo ću svakako isprobat! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint