Preskoči na glavni sadržaj

Essence - Love is in the air

I present you my new favorite...

Predstavljam vam svoj novi favorit...







I never really liked yellow nail polishes, but recently I have seen a very pretty yellow nail polish, which is the part of the Essence Le Wave Goddess collection, on the Little things by Mala Palčica blog. I went to Muller two days after I saw her post but I couldn't find the nail polish. :( She wrote that we should be able to find the nail polish in the DM stores, I think that is a reason, but never mind. I bought the other yellow nail polish which is the part of the gel nail polish collection and its name is Love is in the air. It's a beautiful light yellow nail polish, perfect for summer in my opinion. At the end of the second day it was a bit damaged on the top of the nails. Its price is 12,90 kn, I believe. 

Nikad nisam pretjerano voljela žute lakove, ali sam nedavno na blogu Little things by Mala Palčica
vidjela jedan zanimljivi žuti lak koji je dio Essence Le Wave Goddess kolekcije. Došla sam u Muller dva dana nakon što sam vidjela njezin post, ali lak nisam našla. :( Vjerojatno jer je napisala da bismo lak trebali pronaći u DM prodavaonicama, ali nema veze. Kupila sam žuti lak koji je dio the gel nail polish kolekcije, a ime mu je Love is in the air. Jedan predivan svijetlo žuti lak, po meni savršen za ljeto. Što se trajnosti tiče, već na kraju drugog dana lak je bio malo oštećen na vrhu noktiju. Cijena mu je 12,90 kn ako se ne varam. 



What do you think about this nail polish?

Što vi mislite o ovom laku?

Primjedbe

  1. Baš je lijepa boja! Ni ja nisam neki ljubitelj žutih, ali ova mi se baš sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se, imam jedan žuti, ali ovaj tvoj je ljepši :)

    OdgovoriIzbriši
  3. volim pastelne žute, kad jednom pronađeš nijansu koja ti paše žuće moraš voljeti :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan je lak, čak mi se čini da je jako sličan jednom Smart Girls Get More koji imam. Imam 5,6 žutih i svaki mi je na svoj način lijep, makar inače nisam ljubiteljica žute boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D
      Ni ja nisam ljubiteljica, ali ovaj mi je prelijep! :)

      Izbriši
  5. Nosila sam ovaj lak kroz ljeto :) nijansa mi je lijepa, ali nije baš trajan na noktima.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint