Preskoči na glavni sadržaj

Finding time to write a diary


I like to write a diary, but in the evening I'm sometimes too lazy and too tired to pick it up and write something. I have already filled one diary and I must say that I'm proud of myself. I don't know when did I got it, but it was a gift from my sister and the first date in it is the 24th of May, 2010 (I was 14 then) and the last date is the 5th of April, 2014! In my first diary I was writing about events and what was I doing that day. My thoughts and feelings were in second plan, but that changed over time. As I get older I realise the point of writing a diary more. I'm so glad that I recorded some things and so happy because I still do that.


Volim pisati dnevnik, ali ponekad sam navečer preumorna i prelijena da ga uzmem i zapišem nešto. Jedan dnevnik sam već popunila i moram reći da sam ponosna na sebe. Ne znam točno kada sam ga dobila, ali bio je to sestrin poklon za rođendan i prvi datum u njemu je 24.5.2010. (tada sam imala 14 godina), a zadnji je 5.4.2014.! U prvom dnevniku sam zabilježila neke događaje i što sam radila neki dan. Osjećaje i razmišljanja sam stavila u drugi plan, ali to se s vremenom promijenilo. Što sam starija to više shvaćam poantu pisanja dnevnika. Drago mi je što sam zabilježila neke stvari i što to još uvijek radim.

It's never too late to start writing a diary and record what's happening in a certain period of your life and have a nice memory. Especially nowadays when we spend a lot of time on social media sharing our life there. It's nice to have something personal and private, something that we write just for ourselves. I know that some people would rather write their diary on their computer or they already keep it on their computer, but I think that we are spending so much time staring at the monitor and that it feels great to pick up a pen and papir and write.

Nikad nije prekasno krenuti pisati dnevnik i zabilježiti što se događa u određenom periodu vašeg života i imati lijepu uspomenu. Pogotovo u današnje vrijeme kada jako puno vremena provodimo na društvenim mrežama i na njima dijelimo svoj život. Lijepo je imati nešto osobno i privatno, ono što pišemo samo za sebe. Znam da bi možda neki radije pisali dnevnik na računalu ili ga možda već vode na računalu, ali smatram da ionako već previše vremena provodimo gledajući u monitor i da je za promjenu odličan osjećaj uzeti olovku i papir i pisati. 

My records always make me smile. I like to read what was I doing on this day the other year, what annoyed me and how did I felt. My style of writing changed as time went by. I'm not saying that you have to write every day because I'm not a good example for that. Sometimes I don't pick up my diary for several days or weeks, but I'm trying to change that.

Moji zapisi mi uvijek izmame osmijeh na lice. Volim čitati o onome što sam radila na ovaj dan neke druge godine, što me živciralo i kako sam se osjećala. Kako je vrijeme prolazilo, tako se mijenjao i moj način pisanja. Ne kažem da morate pisati svaki dan jer ja svakako nisam dobar primjer za to. Ponekad prođe više dana ili tjedana dok ne uzmem dnevnik, ali se trudim to promijeniti. 

Pick up your diary tonight and write what made you happy, your concerns, your thoughts, what were you doing today and everything else you want. If I could turn back time I would start writing it earlier because I can't remember everything. Sometimes a bit of reading and reminding makes me smile! Do you have a diary? :)

Uzmite večeras dnevnik, zapišite što vas je usrećilo, što vas muči, svoja razmišljanja, što ste radili danas i sve drugo što želite. Da mogu vratiti vrijeme krenula bih ga još ranije pisati jer ne mogu sve zapamtiti. Nekad mi malo čitanja i podsjećanja izmami osmijeh na lice! Imate li vi dnevnik? :)

Primjedbe

  1. Pisala sam dnevnik od recimo trećeg osnovne do negdje drugog srednje i nažaslost sam ga prestala pisat. Super mi je kad čitam što mi se događalo tada i moje reakcije na to. :D
    Zato sam prije 2 godine redovno počela pisati rokovnik koji mi u biti služi kao neka vrsta dnevnika pa u njega osim obaveza za buduće dane dodam i što se dogodilo koji dan, događaje ili sitnice koji su me razvesele tokom dana/tjedna/mjeseca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tom dnevniku sigurno ima lijepih uspomena ;)
      To s rokovnikom je baš super ideja :D

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint