Preskoči na glavni sadržaj

Sky blue

I didn't have time and ideas for nails so I painted them in sky blue and put some silver glitter over it. I love it and I'm satisfied with how they turned out. Also, I bought this nailpolishes yesterday in the pharmacy. I was looking for black and white nailpolishes but they didin't have them so I decided to buy these two.

Nisam baš imala vremena i ideja za nokte pa sam ih nalakirala u nebesko plavi i preko njih stavila srebrni glitter. Meni se jako sviđaju i zadovoljna sam kako su ispali. Inače, ove lakove sam kupila jučer u ljekarnoj. Tražila sam crni i bijeli lak, ali ih nije bilo pa sam se odlučila za ove. 

Bye! :)

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint