Stranice

utorak, 8. srpnja 2014.

New: clothes and random

Hello everyone! :) Today I'm going to show you my latest clothes purchases and some other random things.

Bok svima! :) Danas ću s vama podijeliti neke nove odjevne komade koje sam kupila nedavno i još par random stvarčica.

First is this crop top from H&M which cost 39,90 kuna. When I saw it, I knew I need to buy it. It has a v cut at the back and at the front is normal. It's very airy, great for summer. I personally like these black seahorses. :)

Prvi je ovaj crop top iz H&M-a koji je koštao 39,90 kn. Čim sam ga vidjela znala sam da ga moram kupiti. Iza je v izrez, a naprijed je normalan. Jako je prozračan, odličan za ljeto. Meni se posebno sviđaju ovi crni morski konjici. :)



It was love at first sight with this jumpsuit. What can I do when I fall for flower samples. It was bought in H&M and it cost 99,90 kuna. Cut at the back and two strips are really nice detail and that's why I like it even more.

I s ovim kombinezonom dogodila se ljubav na prvi pogled. Što ću kad padam na cvjetne uzorke.  Također je kupljen u H&M-u i koštao je 99,90 kn. Ovaj izrez na leđima i dvije trakice su jako lijep detalj zbog kojeg mi se još više sviđa.


My friend Marina gave me these shorts. They were long jeans but she cut them to be short and put studs on each side. I like that she put studs and that makes them even more special.

Ove kratke hlače mi je dala moja prijateljica Marina. To su bile duge traperice, ali ih je ona odrezala i stavila zakovice sa strane. Sviđa mi se što je stavila te zakovice, to ih čini još posebnijim.


Last clothing piece is this t-shirt bought in Takko which cost 39,95 kuna. I like t-shirts with prints and so it found  a place in my closet.

I zadnji odjevni predmet je ova majica kupljena u Takku koja je koštala 39,95 kn. Volim majice s natpisima i tako je i ova našla svoje mjesto u mom ormaru.


We arrived to the thing I've been searching for a while and that is a bag which is not too big, not too small, but I can put everything I need in it. :D I've found it in Bershka where it cost 129 kuna. It's an earlier gift from my parents for my birthday but I don't complain because it is perfect for summer when I don't want to carry big bags. It's also bought because of my senior trip so I could keep close my wallet, water, camera, cell phone and tissues. Those are the things that are currently in my bag. I love it!

Stigli smo i do onoga za čime sam tragala jako dugo, a to je torbica koja nije ni prevelika ni premala, ali u nju stane sve potrebno. :D I pronašla sam je u Bershki gdje je koštala 129 kn. To je raniji poklon mojih roditelja za rođendan, ali ja se ne bunim jer je savršena za ljeto kada mi se ne da nositi velike torbice. Kupljena je i zbog maturalca kako bi imala pri ruci novčanik, vodu, fotoaparat, mobitel i maramice. To je ustvari i ono što sad nosim u njoj. Obožavam ju!


I bought this two piece bikini in NKD and it was the only normal bikini from all the shops I've been looking for. I tried one that was so pretty in one store but it had too big push up. Huge thick sponges which ruined  everything. Let's go back to the one that I bought. Bra cost 49,90 kn and the bottoms 34,90 kn. I never thought that I would spend less than 100 kuna on a swimsuit but it happened. It's so cute and I like it so much.

Ovaj kupaći je kupljen u NKD-u i bio je jedini normalan od svih trgovina u kojima sam tražila. Probala sam tako divan kupaći u jednoj, ali imao je preveliki push up. Ogromne debele spužve koje su sve uništile. Vratimo se na ovaj kupljeni. Gornji dio koštao je 49,90 kn, a donji 34,90 kn. Nikad nisam mislila da ću potrošiti manje od 100 kn na kupaći, ali eto i to se dogodilo. Presladak je i jako mi se sviđa.


Sunglasses and I don't get along. I tried so many and I think that they don't match my face type. I bought this type of sunglasses just dark purple and with bigger frames two years ago in H&M so now I have decided for the black ones, the only difference is that they have smaller frames. They cost 39, 90 kuna which is great because their sunglasses are good quality, only clumsy person like me can damage them.

Sunčane naočale i ja se baš ne volimo. Sve koje probam, smatram da ne odgovaraju mom tipu lica. Ovakav tip naočala samo tamno ljubičaste i s malo većim okvirima sam kupila prije dvije godine u H&M-u, pa sam se sad odlučila za takve crne samo što imaju malo manje okvire. Koštale su 39,90 kn, što je super jer su njihove naočale jako kvalitetne, a oštetiti ih može nespretna osoba kao ja.


I really like these sandals because they are simple and I can wear them on anything. They were bought in Deichmann and they cost 119 kuna.

Jako mi se sviđaju ove sandale zbog svoje jednostavnosti i mogu ići na sve. Kupljene su u Deichmannu, a koštale su 119 kn.

Now on to the gift from my dear friend Marina. She bought me a wonderful notepad and nail file made of glass. She bought the notepad in Budapest in Ikea and nail file in Belgium. The color and design of notepad are great and so my style. And the nail file is also amazing! She knows what I love.

Sad na poklon od moje drage prijateljice Marine. Kupila mi je divan notes i staklenu rašpicu. Notes je kupila u Budimpešti u Ikei, a rašpicu u Belgiji. Boja i dizajn notesa su super i nekako u mom stilu. A rašpica je divna! Zna što volim.




That's it from me today! :*
I to bi bilo to od mene za danas! :*

Twitter | Bloglovin

Broj komentara: 10:

  1. I love the seahorse top and the playsuit, both lovely!

    Cup of Loveliness

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasan ulov! sviđa mi se badić, naočale i sandalice... jedino mi je žao što su tanki ti dijelovi od sandalica (imam loša iskustva s njima :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Čvrste su dosta, iako su me prvi put nažuljale, ali sad je sve ok :)

      Izbriši
  3. Divan new in :) Najviše mi se sviđa odjeća iz H&M-a i torba!

    OdgovoriIzbriši
  4. sandale i tuta su preslatki :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...