Stranice

četvrtak, 17. srpnja 2014.

New in #3

Hello everyone! :)
For today I've prepared a New in post, so let's start!
Balea body milk with vitamin E for dry skin and intensive care cost 11,90 kn. What I didn't see when I put it in my cart that it is intended for dry skin, but it's no big deal. It's a little thicker texture than other milks that I have tried and it doesn't absorb quickly. Packaging contains 500 ml of product.
Balea shampoo for hair cost 8,90 kn. It's designed for normal hair and hair that is prone to get greasy and it has rosemary and balm. I still wash my hair every second day because it get's greasy, but this shampoo is better than my previous one. Although I think that I will change my hair shampoo again when I use up this one.
Hair brush cost 29,90 kn.
Elastic bands for hair cost 11,90 kn. They aren't great quality, but there's a lot of them in packaging, however I think that 12 kuna is a bit too much for them.

Bok svima! :)
Za danas sam pripremila jedan New in post, pa počnimo.
Balea mlijeko za tijelo s vitaminom E za suhu kožu i intenzivnu njegu koštalo je 11,90 kn. Inače ono što ja nisam vidjela kada sam ga ubacila u kolica je to da je namijenjen suhoj koži, ali ništa strašno. Malo je gušće teksture nego ostala mlijeka koja sam probala, a vrijeme upijanja nije baš najbrže. Pakiranje sadrži 500 ml proizvoda.
Balea šampon za kosu je koštao 8,90 kn. Namijenjen je normalnoj i kosi sklonoj mašćenju i sadrži ružmarin i matičnjak. Kosu još uvijek perem svaka dva dana zbog toga što bude masna, ali bolje mi je nego s prethodnim šamponom. Iako mislim da ću opet mijenjati šampon kad ovaj potrošim.
Četka za kosu koštala je 29,90 kn.
Elastične gumice za kosu koštale su 11,90 kn. Nisu baš najkvalitenije gumice, ali nema ih malo, no ipak mislim da je 12 kuna možda previše.


Maybelline blush cost 22,90 kn. I've picked the one in a peachy color with a little bit of shimmer because I think that strong pink and pink blushes in general don't match my skin tone. I don't know the number of this shade because I removed it to see the ingredients.

Maybelline rumenilo koštalo je 22,90 kn. Izabrala sam rumenilo boje breskve s malo shimmera jer mislim da jaka roza i općenito roza rumenila ne stoje mojoj boji puti. Broj nijanse ne znam jer sam maknula dio na kojem to piše da vidim sastojke.


Lip balm with SPF 20 was also bought in DM, but I don't remember the price. I think that it cost around 12 kn. At first it seemed too solid and hard to put on unlike the other balms that I have used, but after a while it was all right.

Balzam za usne sa zaštitnim faktorom 20 također kupljen u DM-u, ali ne sjećam se cijene. Mislim da je koštao oko 12 kn. Na prvu mi se činio malo krut za razliku od ostalih balzama koje sam koristila, ali nakon par korištenja bio je sasvim u redu.


Look by Bipa eyepencil in shade 3 bronze gold cost 14,90 kn. I haven't tested it enough yet, but texture and color are beautiful.

Look by Bipa olovka za oči u nijansi 3 bronze gold koštala je 14,90 kn. Nisam je još dovoljno testirala, ali tekstura i boja su predivni.


These nailpolishes were bought in Omiš, each cost 12 kn and in my next post you'll see them on nails. ;)

Ovi lakovi su kupljeni u Omišu, svaki po cijeni od 12 kn, a u sljedećem postu ćete ih vidjeti na noktima. ;)

2 komentara:

  1. prekrasni su mi Gabrini lakovi :)
    i već dugo imam u planu kupiti ovu Look by Bipa olovku, a nikako da kupim :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...