Preskoči na glavni sadržaj

First impressions: Catrice Liquid Metal Longlasting Cream Eyeshadow

Recently I saw a new Liquid Metal Longlasting Cream Eyeshadow collection by Catrice and I bought an eyeshadow in the shade 020 Champagne Shower. I don't really know how new they are, so far I only saw one review which really surprised me because this eyeshadow is amazing! It really blew my mind which hasn't happened in a long time!

Nedavno sam u Mülleru uočila novu Catrice kolekciju Liquid Metal Cream dugotrajnih sjenila za oči i izabrala nijansu 020 Champagne Shower. Ne znam koliki su novitet, mislim da sam dosada vidjela samo jednu recenziju što me iznenadilo jer je ovo sjenilo po mom mišljenju odlično! Već dugo me nešto od šminke nije tako oduševilo!
Photo taken with flash (I think) // Slikano s blicem (ako se ne varam)
The packaging is plastic, all the letters rubbed off but I don't mind that considering that for 4,29 euros (less or more) I got an amazing product. As Catrice says it's a really longlasting formula, nothing lasted on my eyes as long as this eyeshadow!

Ambalaža je plastična i sve što je pisalo na njoj se izlizalo, ali to mi ne smeta budući da za cijenu od 31,90 kn dobijem tako dobar proizvod. Kao što Catrice kaže formula je stvarno dugotrajna, ništa na mojim očima nije trajalo tako dugo kao ovo sjenilo!
It's a liquid texture and it's really nice and shiny on the eyes. On Sunday I had it on my eyelids without a base from 1 pm until 12 am and it still looked good which has never happened to me. You could see in the middle of my eyelids that it has been on my eyes for a while but only if you looked really close and it creased a tiny bit but it's nothing considering for how long it has been on my eyelids without an eyeshadow base. I haven't tried a lot of Catrice products but this one is the best so far and I'm planning to check out the other shades.

Tekstura proizvoda je tekuća i lijepo se sjaji na očima. U nedjelju sam ga na očima imala od 13 sati pa sve do ponoći i to bez baze i još uvijek je izgledalo dobro što se meni nikad ne događa. Malo se na sredini kapka vidjelo da je dugo na očima, ali tek kad sam se baš približila ogledalu, i mrvicu se skupilo u pregibu, ali to je ništa za taj vremenski period nošenje bez baze. Nisam isprobala puno Catrice proizvoda, ali ovaj je zasada najbolji i planiram pogledati i ostale nijanse.

Two times I did my makeup around 6 pm and I would come home late and the eyeshadow would still be on my eyelids looking amazing. If you want to know what Catrice says about it then click here. After using it a several times I only have words of praise for it, if you have an opportunity go and swatch it so you can see how longlasting it is.

Do you have this eyeshadow? What do you think about it?

Dva puta sam se našminkala u 6 navečer, a došla bi doma kasno navečer i sjenilo bi još uvijek bilo na očima i izgledalo prekrasno. Ako vas zanima što Catrice kaže o ovom proizvodu onda kliknite ovdje. Nakon što sam ga koristila nekoliko puta imam samo riječi hvale i vama preporučam da ga swatchate kad budete mogle i vidjet ćete koliko je dugotrajno kad se osuši.


Imate li ovo sjenilo? Što mislite o njemu?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint