Preskoči na glavni sadržaj

Essie Bahama Mama

Essie Bahama Mama is a nail polish that you could see in my last post. This wine coloured nail polish costs around 10 euros. It's one of those nail polishes which can make a mess around my nails if I'm not careful while taking it off.

Danas ukratko o Essie Bahama Mama laku kojeg ste mogli vidjeti u posljednjem postu. Ovaj lak boje vina košta oko 70 kuna. Za mene je to jedan od onih lakova s kojima napravim nered oko noktiju ako ne pazim dok ga skidam.
You can see that it looks beautiful on the photos. One layer looks good but with two you'll get that amazing coverage and opaque colour.

Na slikama možete vidjeti da stvarno izgleda predivno. Mislim da može proći s jednim slojem, ali s dva sloja dobijete tu lijepu pokrivenost i puninu boje.

I did use a topcoat and after 4 days it didn't chip too much. I like the shape of the bottle, the brush and the colour of the nail polish. Essie has a huge colour selection and they all look  beautiful but for now this one is enough. What's your favourite Essie nail polish?

Na mojim noktima s nadlakom traje neka 4 dana bez većih oštećenja. Sviđa mi se i oblik bočice, kistić i boja laka. Essie ima ogroman izbor lakova i svi izgledaju predivno, ali zasada mi je u mojoj kolekciji dovoljan samo ovaj. Koja je vaša najdraža nijansa Essie laka?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint