Preskoči na glavni sadržaj

Like my blog on Facebook!

If you want to know when I publish my blog posts and my videos then like my Facebook page. I usually share my posts and videos on Twitter but I've decided that it's also good to make my Facebook page and share it there, so if you want to like the page this is the link fb.me/laanamaria. Thank you so much! ♥

P.S. If you want to know what's my opinion on ordering from selectfashion.co.uk then come back on Sunday!

Ako želite biti u toku s postovima i videima, onda lajkajte moju stranicu na Facebooku. Inače kada objavim novi post ili video to podijelim na Twitteru i pošaljem administratorima Facebook stranice Croatian beauty blogs, ali zaključila sam da je možda bolje to podijeliti i na vlastitoj Facebook stranici. Ako želite lajkati stranicu ovo je link fb.me/laanamaria. Hvala puno! ♥

P.S. Koje je moje mišljenje o naručivanju sa stranice selectfashion.co.uk, pročitajte u nedjelju!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!