Preskoči na glavni sadržaj

Some new things // Neke nove stvarčice

Instead of publishing another book recommendations post, I decided to write about some new things that I got. Every year, when my parents, sister or boyfriend ask me what I want for my birthday, I can't think, it's like my brain decides to switch off. This year I made some progress and actually thought about what I need and what I would buy for myself anyway. 

Umjesto da odmah nakon što sam objavila post s preporukama za čitanje objavim još jedan, odlučila sam malo razbiti monotoniju i s vama podijeliti neke nove stvari koje sam dobila. Obično, kad me moji ili dečko pitaju što želim za rođendan, zablokiram i ne mogu se sjetiti ničega. Ove godine sam napredovala i razmišljala što mi treba tj. što bi si sama ionako kupila.

At the beginning of summer, when it was still not too hot, I started exercising with Chloe Ting. One of her exercises, called the knee walk squat, was a bit challenging because I didn't have the right mat so I told my boyfriend that that could be my birthday gift. We went to some stores and ended up buying the Energetics mat in Intersport. I chose the thickest available. I'm really glad that he decided to buy me this mat because it really does make a difference. 

Početkom ljeta, prije nego što su nastupile nesnosne vrućine, počela sam vježbati s Chloe Ting. Jedna od njezinih vježbi uključivala je dizanje s koljena u čučanj za što mi je trebala odgovarajuća podloga za vježbanje pa sam dečku rekla da mi to može pokloniti za rođendan. Obišli smo neke trgovine i u Intersportu kupili podlogu za vježbanje Energetics. Ne mogu je pronaći na njihovom webu, ali uzela sam onu najdeblju. Drago mi je da se složio s mojom idejom i kupio mi ovu podlogu jer je odlična.

When my sister asked me what I need, I couldn't think of anything. I ran out of ideas. However, she's really good when it comes to coming up with gift ideas, so she took me to a local boutique and told me to choose a small wallet that I like. This was such a good idea because the wallet that I usually carry with me is big and it doesn't fit into my smaller purses. Since it is a boutique that doesn't ship internationally, I won't go into details about it, but I need to say that this wallet is perfect! 

Kad me sestra pitala što mi treba, nisam znala. Nakon podloge za vježbanje ipak mi je ponestalo ideja. Budući da njoj smišljanje poklona ide bolje nego meni, odvela me u butik Aniko da si izaberem mali novčanik. Moram priznati da je smislila odličan poklon jer novčanik koji inače nosim sa sobom je velik i ne stane mi u manje torbice. Ovaj novčanik je predivan, ima mjesta za dokumente, papirnate novčanice i kovanice. Savršen je.  

Last year my mum and dad wanted to buy me a backpack, but we couldn't find one. This year my mum wanted me to find one because I was borrowing hers all the time. :D We went to some local boutiques and I finally found one that I like. The size is just right, the leather is not too stiff or too soft, to keep it short, the backpack is perfect. Again, I won't link it because it can't be shipped outside of Croatia.

Mama i tata su mi i prošle godine htjeli kupiti ruksak, no nismo ga uspjeli pronaći. Ove godine mama je bila odlučnija i rekla da nađem neki koji mi se sviđa jer stalno posuđujem njezin. :D Obišli smo butike u našem gradiću i napokon sam pronašla ruksak koji mi se sviđa. Nije ni prevelik ni premali, materijal također nije ni pretvrd ni premekan, uglavnom nema nijedne mane. Budući da butik u kojem sam ga kupila nema web stranicu, isti takav dostupan je u butiku Aniko pa evo link https://bit.ly/2DMkcmV.

Also, for my birthday I got some chocolates that I want to mention. The first one is by Kandit, the No Guilt chocolate, and the second one is from Lidl, the Bio Organic milk chocolate. This was my first time trying both of them and I really liked them. I like the design of Kandit's packaging, but I prefer how Lidl's chocolate is packed in paper. At first, I thought that the No Guilt chocolate was a bit too bitter, but I got used to it and now I really like it. The milk chocolate from Lidl tastes amazing too. It kind of reminds me of the Ritter Sport chocolate with alpine milk which I also love, and I'm not mad about that.

Za rođendan sam dobila i neke čokolade vrijedne spomena. To su Kanditova No Guilt čokolada i Bio Organic mliječna čokolada iz Lidla. Ovo mi je prvi put da sam ih probala i stvarno sam oduševljena, ne znam koja mi je draža. Dizajn Kanditovog vanjskog pakiranja stvarno je odličan, a što se tiče pakiranja same čokolade pobjedu je odnijela Lidl čokolada koja je upakirana u papir. Na prvu mi je Kandit čokolada bila gorka, ali to se promijenilo odnosno s vremenom sam se naviknula i super mi je. Mliječna čokolada iz Lidla također je odlična. Malo me podsjeća na čokoladu Ritter Sport s alpskim mlijekom koju obožavam i to mi nimalo ne smeta. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!