Preskoči na glavni sadržaj

Catrice HD Liquid Coverage foundation first impressions

After using it a few times, today I'll be writing my first impressions about the Catrice HD Liquid Coverage foundation. This is what Catrice says: Lightweight and non-oily texture that feels like a second skin. Provides a longlasting full coverage without mask effect and creates an even complexion. With "high definition" finish for camera ready skin.

Nakon nekoliko korištenja donosim vam prve dojmove o Catrice HD Liquid Coverage tekućem puderu. Ovo Catrice kaže o puderu: Druga koža. HD Liquid Coverage Foundation  tekući puder pruža visoko, ali prirodno prekrivanje i osjeća se iznimno lagano na koži - baš poput druge kože. Pruža gladak i besprijekoran ten. Ultra tekuća tekstura je iznimno visoko kvalitetna i dugotrajna te pruža gladak i  besprijekoran ten.  Pokriva nedostatke do 24 sata i matira kožu. (Izvor: https://goo.gl/eiFwJN)
A nice glass bottle with a dropper instead of a pump. The consisteny is very thin and surprisinigly it has a good coverage for such a liquid texture. Mine is in the shade 020 rose beige, maybe not the best shade for me. There are only 4 shades available so the choice is not big.

Lijepa staklena bočica s  pipetom umjesto pumpice. Kako i sam Catrice kaže puder je ultra tekuće teksture. Za tako rijedak puder prekrivanje mu je odlično! Moj je u nijansi 020 rose beige, što nije najbolji odabir za mene. Dostupne su samo 4 nijanse tako da izbor nije baš velik. 
After 6 hours it still looked good considering I've only put a thin layer and I was thinking that it looks horrible because I could feel it on my skin. On the photo above you can see the difference in the colour of my face and my neck. I feel like it is a lot more pink than my face actually. The area I always have trouble with is my nose and it was shiny after some time, although I've put the pressed powder on as well. The area around my nose was also a bit shiny, but it didn't look that bad. It's good but it didn't blew my mind. For now I'm happy with this foundation and I was pleasently surprised.

Have you tried it? What do you think? What were your first impressions?

Link to the last post about my experience on ordering from selectfachion.co,uk: https://goo.gl/rn739Z and also you can like my Facebook page fb.me/laanamaria.

Nakon 6 sati još uvijek je izgledao prihvatljivo s obzirom da sam stavila jako tanki sloj i po osjećaju na licu mislila sam da izgledam grozno. Na gornjoj slici možete vidjeti razliku između boje moga lica i vrata. Moje lice nije tako rozo. Meni je nos uvijek problematično područje i on se naravno zasjajio nakon nekog vremena, iako sam stavila i puder u kamenu. Sjaj je bio prisutan i malo na području oko nosa, ali sam puder nije izgledao tako loše. Dobar je, ali nije me ostavio bez teksta. Zasada sam nakon ovih nekoliko korištenja zadovoljna i ugodno me iznenadio. 

Jeste li vi probale ovaj puder? Što mislite o njemu? Kakvi su bili vaši prvi dojmovi?

Link na zadnji post o mom iskustvu o naručivanju sa selectfashion.co.uk: https://goo.gl/rn739Z i također možete lajkati moj blog na Facebooku fb.me/laanamaria.

Facebook Twitter | Bloglovin YouTube 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint