Preskoči na glavni sadržaj

I uploaded a VLOG!

Hello everyone! :)
As I wrote in my yesterday's post, I uploaded a vlog on YouTube. I hope that you will watch it and like it. It was my first time working in the Movie Studio Platinum, but I found my way around, and I'm happy how it turned out, even though the video lost quality after upload.
Have a lovely day!

Bok svima! :)
Kao što sam napisala u jučerašnjem postu danas sam prenijela vlog na Youtube. Nadam se da ćete ga pogledati i uživati. Prvi put sam radila u programu Movie Studio Platinum, ali sam se snašla i zadovoljna sam kako je ispao, iako je obeshrabrujuće što je video izgubio na kvaliteti prilikom uploada. 
Uživajte u ostatku dana!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!