Preskoči na glavni sadržaj

Byphasse soft eye make-up remover or Byphasse make-up remover wipes


I haven't written anything beauty related in a long time so today I'm back with some beauty related content. I bought the Byphasse soft eye make-up remover when Byphasse products arrived in DM, in August. I wrote about it in this post - New in & first impressions. Usually, I'm not a fan of makeup removers intended just for the eyes or the ones intended just for the face. In that post, I wrote that I used this one to remove the makeup both from my face and my eyes. Some people don't like that so they use two different makeup removers. I'm not that kind of a person and I don't bother with that. So far I didn't have any skin reactions.

Dugo nije bilo nekog beauty posta  pa eto danas je došao red i na jedan takav post. U kolovozu, kada su u DM stigli Byphasse proizvodi, kupila sam nježni odstranjivač šminke s očiju o čemu sam i pisala u ovom postu - New in & first impressions. Inače nisam obožavatelj odstranjivača namijenjenih samo za oči ili onih namijenjenih samo za lice. Kao što sam napisala, ovaj sam koristila za uklanjanje šminke s očiju i lica. Neke osobe to ne vole, već koriste dva različita proizvoda. Nisam takva osoba i ne zamaram se s tim i do sada mi se nije ništa dogodilo niti sam imala ikakve reakcije. 

The thing that bothered me with the Byphasse soft eye make-up remover is the mess it made around my eyes when removing the makeup. It was messy and I would still have mascara on my eyelashes. Rose scent didn't bother me, but if that's something that bothers you then maybe this product is not for you. For the price of  2.60, you get 200 ml.

Ono što me pomalo smetalo kod Byphasse odstranjivača šminke je nered koji bi mi napravio oko očiju kada bih skidala šminku, a opet ne bi uklonio npr. svu maskaru. S mirisom ruža nisam imala problem, ali ako ne možete podnijeti takav tip mirisa onda možda ovaj proizvod nije za vas. Za cijenu od 19,90 kn dobijete 200 ml proizvoda.

And finally, we get to the Byphasse make-up remover wipes. There are 40 wipes in the packaging and it costs around  2.49. For comparison, the packaging of Garnier makeup remover wipes that has 25 wipes costs  2,60. I like the wipes more than the liquid makeup remover, they don't make the mess like the liquid one and they remove the makeup nicely. That also depends on the amount of makeup you have on your face. I didn't mind the scent but it is maybe going to be too strong for some people. Also, they are intended for all skin types and they have milk proteins.

I napokon dolazimo do Byphasse maramica za skidanje šminke. U pakiranju dobijete 40 maramica za cijenu od 18,90 kn. Za usporedbu, za Garnier pakiranje maramica koje sadrži 25 maramica platit ćete 19,90 kn. Maramice su mi draže od odstranjivača, ne naprave mi nered kao odstranjivač i lijepo uklone šminku, naravno sve ovisi i o tome koliko šminke imate na licu. Imaju miris koji će možda nekima biti intenzivan, no meni ne smeta. Također namijenjene su za sve tipove kože i sadrže mliječne proteine.

Have you tried any of these two products? What do you think about them? Which one do you prefer?
Have a nice evening! :)

Jeste li probali ijedan od ova dva proizvoda? Što mislite o njima? Koji vam je draži?
Uživajte u ostatku večeri! :)

Primjedbe

  1. Volela bih da isprobam maramice, vidim da ih svi hvale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uskoro imati prililu da ih probaš ;)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint