Preskoči na glavni sadržaj

Month dedicated to nails


This month I decided to do something different and dedicate a whole month to one topic. Since I have nail polishes that I haven't shown here I decided to dedicate November to nails. Throughout this month I'll show you nail polishes by Avon, an Essence nail polish, two manicures and brushes that I use for nail art. As you can see there will be a lot of blog posts. ;) I will post them every three days so the next one goes up on 5th and the last one on 29th. See you! :)

Ovaj mjesec sam odlučila napraviti nešto drugačije i posvetiti cijeli mjesec jednoj temi. Budući da imam lakova koje još nisam pokazala ovdje odlučila sam listopad posvetiti noktima. Kroz ovaj mjesec pokazat ću vam Avon lakove, Essence lak, dvije manikure i kistove koje koristim za crtanje po noktima. Kao što vidite bit će dosta postova. ;) Postove ću objavljivati svaka tri dana tako da sljedeći očekujte 5.10., a zadnji 29.10. Vidimo se! :)

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint