Stranice

srijeda, 9. prosinca 2015.

Body&Soul makeup sponge


I have bought the Body&Soul makeup sponge in Muller and it cost 20 kn (about 2,62). I don't own a real beauty blender so I can't tell you all the differences.

Body&Soul makeup spužvu sam kupila u Mulleru po cijeni od 20 kuna. Ne posjedujem pravi beauty blender tako da ne mogu iznijeti sve razlike.




The first, and the most obvious, thing is that it's pink. I'm not sure in which colours the original beauty blender comes or does it even exsist in different colours (I think it does) but the most popular is pink. At first this sponge is not too soft and not too hard but it tends more to the hard side. This sponge unlike the original does not expand when it's damp. On YouTube I saw that the original is very soft when it's wet and this sponge stays as it was.

Prva, najočitija, stvar je da je roze boje. Nisam sigurna u kojim sve bojima postoji originalni beauty blender ni da li postoji u nekim drugim bojama (mislim da da), ali mislim da je roza najpoznatija. Na prvu ova spužva nije ni premekana ni pretvrda iako malo više naginje na tvrđu stranu. Ova spužvica se za razliku od originala ne poveća kada ju smočite. Na YouTubeu sam vidjela da je original jako mekan kada se smoči, a ova spužvica ostaje ista kakva je i bila.




White particles // Bijele čestice


I used this sponge to apply my liquid foundation and I thought it was doing a good job until I realised how much of the product it absorbs. I usually need one pump of a MaxFactor liquid foundation for my whole face when I use my fingers (and yes I still use my fingers and I will continue to use them until I buy a proper brush and I don't see anything wrong in it), but with this sponge I needed one and a half pump. Also, I've started noticing that after using it I'm left with very small white particles on my face. I'm not sure did I cause the appearance of those white particles or not but it's definitely a bad thing. I give it 2/5 because of the amount of product it soaks in and because of the mysterious white particles.

S ovom spužvicom sam nanosila tekući puder i mislila sam da dobro obavlja posao dok nisam shvatila koliko proizvoda upije. Inače mi za cijelo lice treba jedna pumpica MaxFactor pudera kada koristim prste (da još uvijek koristim prste i ostat će tako dok ne kupim kist i ne vidim ništa pogrešno u tome), a s ovom spužvicom mi treba pumpica i pol. Također sam krenula primjećivati da mi na licu nakon korištenja ove spužvice ostaju neke jako sitne bijele čestice. Ne znam jesam li ja uzrokovala pojavu tih bijelih čestica ili ne, no u svakom slučaju to je minus. Moja ocjena je 2/5 zbog količine proizvode koju upije i misterioznih bijelih čestica.

Do you own a Beauty Blender? What do you think about it? Have you tried any dupes?

Imate li vi Beauty Blender? Što mislite o njemu? Jeste li probali neke "kopije"?

Twitter | Bloglovin YouTube

2 komentara:

  1. Koristim 2 verzijuu ebelinove( ova prije najnovije) i super mi je! Baš sam htjela kupiti ovu jer si se ebelin potrgao i u pravo vrijeme je dosao ovaj post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jaooooo neee!!! drži se ebelina!!! ovo je mnogo mnogo mnogo gore od njega meni osobno.

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...