Preskoči na glavni sadržaj

Happy 18th wedding anniversary mum and dad!

As you can probably see from the title, it was my mum and dad's 18th wedding anniversary! My sister and I bought them key rings with engraved names. I've made them chocolate cake, although my skills of writing on the cake are questionable, but it was delicious ;) We went out for a lunch in Ark Tišinić. There, you're surrounded by nature, you can see different animals and food is great. We even had a close encounter with a llama who came to our arbor.

Kao što već možete vidjeti iz naslova danas je mojim roditeljima bila 18. godišnjica braka! Sestra i ja smo im poklonile privjeske s ugraviranim imenima. Napravila sam im čokoladnu tortu, iako su moje vještine pisanja po torti malo upitne, ali bila je ukusna ;) I odveli su nas na ručak u Korablju Tišinić. Tamo ste okruženi prirodom, možete vidjeti razne životinje i hrana je odlična. Čak smo imali bliski susret s ljamom koja je došla do naše sjenice.















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!